Accions canvi de marca Accions canvi de marca Accions canvi de marca Accions canvi de marca Accions canvi de marca Accions canvi de marca

Phibo
Accions canvi de marca

Campanya de comunicació interna/externa, implicació i Motivació.
Presentació de canvi a nova marca, Phibo.
Objectiu:
Motivar i integrar a tots els treballadors els valors de la nova marca.
Inter-relacionar els nous treballadors i càrregs directius amb els ja existents.


Al llarg de la campanya de canvi de marca, es van realitzar diferentes accions que van tenir lloc al vestíbul de l'empresa. Aquests events representen la introducció a cadascún dels valors de l'empresa...

Tenacitat:

Tenacitat i diversió, un immens mar de globus negres i blancs. Un laberint de boles on un tenia ganes de perdres.

Compromis:

Els treballadors van trobar en el seu lloc de treball un pot amb unes boletes metàl·liques dins, i foren convidats a buidar el seu contingut en una taula "magnètica" a l'entrada. Al final, amb la participació de tots, aquestas boles van formar una frase.

Humanitat:

Fou el moment de tractar a cadascú como si fos un VIP! L'entrada estava preparada amb una catifa vermella, cordó de vellut i un photocall dedicat al valor de la "humanitat". Actors i fotògrafs rebien a tots els visitants como estrelles de cinema, que no dubtaven en posar per les càmares amb accesoris de moda.

Capacitat tècnica:

La capacitat tècnica i matemàtica es van posar a prova amb un sudoku gegant amb números magnètics.

Innovació:

Proposem als treballadors que mirin l'empresa d'una forma diferent, aquest és el motor de la innovació. Tot el vestíbul fou transformat, cobert de gespa, amb criatures robòtiques, relíquies de hardware, curiositats elèctriques, llibres, bombolles de sabó... tot un conjunt inspirador cap a la innovació.

La imaginació de tots es va provar amb concursos de frases al llarg de la campanya. La participació quedava reflectida en les frases escrites en post-its que s'enganxaven a la paret del vestíbul.